عادت سالم برای داشتن زندگی شادتر
نوشته شده توسط : shakiba

سلامتی اتفاقی نیست؛ این نتیجه عادات سالم مداوم است. ایجاد عادات سالم در حال حاضر تضمین می کند که نه تنها طولانی زندگی می کنید، بلکه خوب زندگی می کنید. برای اطمینان از سلامت جسمی و عاطفی مداوم با افزایش سن، با اصلاح انتخاب های ساده ای که هر روز انجام می دهید شروع کنید.اخبار و تازه های تکنولوژی و وب

فعالیت کنید

بیل نورج، کارشناسی ارشد، فیزیولوژیست ورزشی و مربی شخصی در کچام، آیداهو، توضیح می دهد: "بدن با حرکت رشد می کند." ما برای حرکت ساخته شده ایم. حرکت برای بارگذاری استخوان ها و ماهیچه ها و برای حفظ تراکم استخوان و عضله حیاتی است. وقتی حرکت را متوقف می کنیم، سفت می شویم و توده عضلانی، دامنه حرکتی، تراکم استخوان و تعادل را از دست می دهیم – که می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. برای اینکه سالم بمانید نیازی نیست که یک علاقه مند به تناسب اندام یا یک ورزشکار فوق ستاره باشید، اما باید به حرکت ادامه دهید.

Nurge اصرار دارد که تنوع کلیدی است. ما از بدن خود به طرق مختلف استفاده می کنیم، بنابراین رژیم ورزشی ما باید منعکس کننده آن باشد. او می‌گوید: «هرچه انواع حرکات بیشتری انجام دهید و محرک‌ها متنوع‌تر باشند، تناسب اندام شما عمیق‌تر خواهد بود. روش های مختلفی را اضافه کنید که از زوایای مختلف به روش های مختلف به بدن ضربه می زند.

Nurge انجام تمرینات سه سطحی را توصیه می کند - تمریناتی که بدن را در هر سه سطح حرکت به طور همزمان حرکت می دهند. او توضیح می دهد: «بدن به تنهایی کار نمی کند. "حرکات چند مفصلی و کل بدن را انجام دهید که بدن را تحت تأثیر قرار می دهد، شما را مجبور به تعادل می کند و عضلات را در دامنه حرکتی قرار می دهد."

اگر این پیچیده به نظر می رسد، لازم نیست که باشد. در واقع، Nurge به شوخی می گوید که این کار به سادگی مرور روزهای جوانی ما در ورزشگاه جنگل است. او می‌گوید: «سالن ورزشی جنگل شما را با این همه فشار، کشیدن و چرخش جوان نگه می‌دارد. اما برای تناسب اندام نیازی نیست که در زمین بازی محلی به یک فرد عادی تبدیل شویدنمابلاگ وبلاگ کوچک من

 




:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: